یکشنبه ۳۱ تیر ۱۴۰۳ |۱۴ محرم ۱۴۴۶ | Jul 21, 2024
تصاویر / مانور تبلیغی ترویجی زکات در ملایر

حوزه / حجت الاسلام ارزنده با تأکید بر اهمیت شرکت در انتخابات، گفت: تأثیر و اهمیت مشارکت پرشور در انتخابات بر هیچکس پوشیده نیست.

حجت الاسلام محمد علی ارزنده امام‌ جمعه ملایر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از همدان، با تأکید بر اهمیت شرکت در انتخابات، اظهار داشت: تأثیر و اهمیت مشارکت پرشور در انتخابات بر هیچکس پوشیده نیست و به فرموده رهبر معظم انقلاب، مشارکت حداکثری مردم در انتخابات موجب اعتبار بیشتر نظام جمهوری اسلامی در دنیا می‌شود.

وی با دعوت از اقشار مختلف مردم ملایر برای حضور در پای صندوق رأی، گفت: بسیاری از سیاست‌داران و ملت‌های دنیا می‌دانند مردم ایران اسلامی با حضور در پای صندوق‌های رأی، نظام و انقلاب خود را تایید و حمایت می‌کنند.

امام جمعه ملایر، با اشاره به اینکه در کنار مشارکت حداکثری، انتخاب اصلح نیز مورد تأکید است، خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری شاخص‌های نامزدهای اصلاح را اشاره کرده‌اند.

وی تصریح کرد: ملت ما ملتی ولایت‌مدار و در همه عرصه‌ها حاضر بوده و هست و آنچه که از رهبری و ولی خود می‌شنوند، همان را انجام می‌دهد.

حجت الاسلام ارزنده، یادآور شد: امیدواریم با حضور و مشارکت پرشور مردم در جمعه آینده، هر آنچه خیر و صلاح مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی است، رقم بخورد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha